Nákupný košík
Môj účet

Rees Martin - Vesmír

Rees Martin - Vesmír od 37,14 €

Hodnotenie

TOVAR JE DOČASNE VYPREDANÝ.
Nechajte sa automaticky kontaktovať o dostupnosti tovaru
prostredníctvom e-mailu:
Váš e-mail
:

Informácie o knihe

NASTÚPTE DO KOZMICKEJ LODE A VYDAJTE SA NA NEUVERITEĽNÚ CESTU...Táto encyklopédia odkrýva vesmír so všetkými jeho fenoménmi vzbudzujúcimi posvätnú úctu, počnúc stredom slnečnej sústavy až po krajné medze známeho kozmu. Kým iné knihy opisujú rôzne aspekty vesmíru, táto vám všetko ukáže - zoberie vás na oslnivý vizuálny prieskum všemožných úžasných objektov a javov.VÁŠ ODBORNÝ SPRIEVODCA
Kniha Vesmír vysvetľuje sily a procesy, ktoré udržiavajú kozmos v chode. Zaoberá sa základnými otázkami typu: ako a kedy vznikol vesmír, objasňuje pojmy čas a priestor a snaží sa preniknúť do tajov budúcnosti.VEĽKÁ CESTA
Vydajte sa na dobrodružnú výpravu po kamenných vnútorných planétach slnečnej sústavy i po vzdialených plynných obroch a objavujte zvyšok našej domovskej galaxie, Mliečnej cesty. Uvidíte zrod hviezd a kolaps umierajúcich sĺnc, potom pocestujete ďalej až na krajné medze vesmíru. Dobrodružná púť dlhá bilióny kilometrov vás zároveň prenesie ďaleko do hlbokej minulosti.NOČNÁ OBLOHA
Knihu Vesmír zdobia efektné hviezdne mapy, ktoré poskytujú jasný prehľad o planétach, hviezdach a iných nebeských telesách viditeľných zo Zeme. Tieto mapy vám umožnia mesiac čo mesiac v roku identifikovať a objavovať viditeľný vesmír. Mapy dopĺňajú komplexné a výstižné profily súhvezdí.Táto ilustrovaná rodinná encyklopédia je dokonalým sprievodcom po majestátnom a nádhernom vesmíre - od kvazarov po kométy, od supernov po teóriu strún.

vydavateľstvoIKAR
počet strán512
rozmery250 x 300 mm, 2 995 g
väzbaKnihy viazané
vydané2006
dátum naskladnenia30.10.2008

V ponuke od
:
06.12.2012

Zaradenie knihy

Informácie o autorovi

Hodnotenie knihy

Máte knihu prečítanú? Napíšte Vaše hodnotenie knihy a informujte ostatných užívateľov
a návštevníkov internetového obchodu.

Komentáre ku knižnému titulu

Podobné knihy

TIP Profesionálna TVORBA WEB STRÁNOK a MOBILNÝCH APLIKÁCIÍ. Propagujte svoju firmu, produkt, akciu profesionálne a lacno. Viac informácií na www.wsd-europe.com.

Filmové a hudobné novinky z Filmový.sk a Hudobný.sk